, ,

Hittanprojekt – Péliföldszentkereszt

alakít5

Az iskolánkban elsőként a végzős kereskedők indultak Péliföldszentkeresztre, kétnapos hittan projektre, melyet teljes egészében a Szalézi rend finanszírozott. Reggel két kisbusszal útra keltünk Kővári László atyával, Tibor testvérrel, Morvai Anita tanárnővel és az osztályfőnökkel Császár Judittal.

Uticélunk előtt Dobogókő kilátóját is útba ejtettük ahonnan csodaszép látvány tárult elénk a Dunakanyarra. Ezután hamarosan megérkeztünk Péliföldszentkeresztre a Szalézi rend kolostorába.

Az érkezést követően megebédeltünk majd elfoglaltuk a szobáinkat. Rövid pihenő után osztályközösség építő programokon és hitéleti programokon vehettünk részt. Tibor testvér által irányított játékos csapatépítő programon nagyon sokat nevettünk, majd rövid szünet után átsétáltunk a templomba, ahol megismerhettük a templom történetét és Jézus keresztjének egy apró darabját is megcsodálhattuk. A programot követően átsétáltunk a Látogató Központba, melynek témája a teremtés és a természet összhangjának megteremtése volt. A látogatóközpont udvarán ötletes játékokat is kipróbálhattak a tanulók, nagyon sok nevetésben volt részünk.

Ezt követően egy lelki program következett ahol énekeltünk imádkoztunk és a gyerekek gyónhattak. A vacsora után közös filmnézés következett. Másnap reggel misére mentünk majd reggeli után megnézhettük Péliföldszentkereszten a szekér múzeumot és a különböző mesterségeket bemutató kis helységeket ahol a gyerekek lovagnak is be öltözhettek.

Ebéd után összepakoltunk, elindultunk hazafelé, de útközben betértünk Pilisszentlélekre a „Mi kis falunk”-ba, ahol pár fényképpel örökítettük meg ottjártunkat. Koraeste szerencsésen hazaérkeztünk.

Hasonló tartalmak

Nagyböjti lelkinap

Iskolánkban 2024. 03. 27-én, a tavaszi szünet előtti utolsó tanítási napon nagyböjti lelkinapot tartottunk. A